Tietoa yhdistyksestä

Loviisan yhdistys perustettiin vuonna 1953, mutta laitettiin nukkumaan "ruususen unta" vuonna 1978, herätettäväksi uudeelleen henkiin taas 1985.

Olemme viimeiset vuodet tehneet kovasti työtä pitääksemme yhdistyksen toiminnassa, vaikka ihmisiä  on ollut ajoittain erittäin vaikeaa houkutella mukaan "kaikkia" vaivaavan ajanpuutteen vuoksi..  Koemme silti toiminnan niin tärkeäksi, että pyöritämme sitä vaikka pienelläkin porukalla.

Olemme aivan tavallisia naisia (miehiä kun emme ole saaneet houkutelluksi mukaan) ja teemme tätä "harrastuksena" omien töidemme ja muiden harrastustemme ohella...

Meitä on hyvin sekalainen joukko sairaseläkeläisistä terveydenhoitajaan ja osa on jo mummi-iässä hoivaten lapsenlapsiaan ja toisilla taas on vielä omat lapset melko pieniä.

Kaikille meille yhteistä on kuitenkin lasten ja perheiden hyvinvointi Loviisassa ja sen lähiympäristössä.